Touristik Label - 310MN01C: Cabana Râmeţ - Valea Galda - Platoul Ciumerna

Sectorul Cabana Râmeț - Piatra Bulzului - Piatra Cetii - Piatra Craivii - platoul Ciumerna
Traseul 1C BR este al treilea sector din traseul de creastă al Munților Trascău. Din Cheile Mănăstirii putem vizita Cheile Râmețului, însă BR traversează câteva culmi domoale spre Cheile Tecșesti, apoi continuă către Vârful Piatra Cetii și Poiana cu Narcise Tecșești, de unde coborâm în Defileul Gâldei (cu Cheile Întregalde). Următorul sector oferă acces la Piatra Bulzului, Vf. Piatra Craivii, apoi străbate platoul carstic Ciumerna.

mediu
13:00-14:00h

Galerie

De la Cabana Râmeţ, urmăm DJ750C mai puţin de 1 km, străbătând astfel parcursul scurt al Cheilor Mănăstirii. Ajungem la o troiţă nouă, părăsim acest drum și urcăm pe lângă un pâlc de cabane. Traversăm o frumoasă pădure și intrăm în cătunul numit sugestiv Faţa Pietrii. Urcăm în locul numit Jiju, a...

Vă rugăm să vă autentificați pentru a vedea mai multe detalii
Etape

Cabana Râmeţ - Cheile Mănăstirii - Faţa Pietrii - Răicani - Valea Galda - lângă Piatra Bulzului - lângă Piatra Craivii - lângă Vf. Sfredelașu - Dealu Hulmurilor - Platoul Ciumerna

Descriere

De la Cheile Mănăstirii, traseul BR traversează câteva culmi domoale, coboară la drumul care urca pe fundul văii prin Cheile Tecșesti, continuă prin localitatea Răicani și urcă la intersecția cu TR (...

Vă rugăm să vă autentificați pentru a vedea mai multe detalii

Persoane care au contribuit si comentat

Cabana Râmeţ - Valea Galda - Platoul Ciumerna în Alba, Trascău este un traseu de Drumeţie mediu.
0 voturi

Comentarii

imaginea utilizatorului Radu Dorinel

Evitati portiunea de traseu care incepe de pe la km 12 (din soseaua care merge spre Poiana Galdei) si trece prin stanga Pietrei Bulzului.Acolo este o exploatare forestiera care a distrus poteca. Se poate ocoli Piatra Bulzului prin dreapta,pe un drum forestier care incepe din spatele magazinului satesc si care intalneste marcajul sus pe culme.